Sales and Support: (36) 1 878 1848

VNM ProSwitch: telco softswitch

VNM ProSwitch

VNM ProSwitch fontosabb funkciói

  • SIP,H323 protokolok támogatása (MGCP opcionális)
  • Webes adminisztrációs felület
  • Jogosultságok kezelése (adminisztrátor, felhasználói interfész)
  • Alap CRM rendszer (ügyfél neve, telefonszáma, számlázási címe, költséghely)
  • Híváskorlátozás (mobil irányok, emelt díjas hívások, nemzetközi hívások, tudakozók, vezetékes irányok, stb.)
  • Hívásátirányítás (feltétel nélkül, foglaltság esetén, nem válaszol esetén)
  • Hívószám kijelzés (tiltás, engedélyezés)
  • Felfüggesztés (bejövő/kimenő hívások, figyelmeztető hangok)
  • FAX (T.30 passthrough, T.38 passthrough)
  • DTMF (változtatható RFC2833 payload, RFC2833 Inband/Outband)
  • Mikroszekundum pontosságú hívásidőtartam mérés
  • Least cost és/vagy Quality routing
  • Költséghely alapú Hot Limit
  • Hot Limit átlépés miatti hívás tiltás a folyamatban lévő beszélgetésekre is
  • Maximális híváshossz kezelés
  • Flush limit (egy IP címről egy adott telefonszám felé irányuló hívások figyelése/korlátozása)
  • Korlátlan számú árlista kezelése
  • Realtime tarifálás (cost price, whole sale, retail) árlisták alapján
  • Prepaid előfizetések támogatása
  • Részletes hivásadatok tárolása (CDR)
  • FTP tárhely (pl. a CDR adatok tárolásához)
  • E-mail értesítések (hiba, korlátozás, figyelmeztetés)
  • SQL, CSV, TXT, XLS interfészek (pl. a CDR adatok átadásához, árlisták betöltéséhez)

    Opcionális funkciók:
  • High Availability kialkítása
  • MGCP opcionális protokol támogatása
  • Komplex CRM integráció
  • Integrált számlázás (percdíjak, előfizetési díjak, lebeszélhető előfizetési díjak)
  • Statisztikai modul (wholesale/retail, költséghely, telefonszám, stb. különböző időszakokra)

    Támogatás

    Cégünk különböző támogatási módokkal áll ügyfelei rendelkezésére, annak érdekében, hogy mindenki ki tudja választani üzletmenetének, igényeinek legmegfelelőbb szolgáltatás csomagot.

    A támogatási szolgáltatás palettánkon a kihelyezett szakembertől a karbantartási szerződésen keresztül az egyedi megbízásokig terjed. Támogatási szerződés kötése esetén a kritikus funkciókra minden esetben, az adott munkaórán belüli hiba elhárítás befejezését garantáljuk.